Blommor

Tack för läsåret 2019-20!

Idag har Naprapathögskolan firat sommaravslutning. Traditionsenligt brukar Naprapathögskolan tillsammans med studentkåren samla studenter från alla klasser, lärare och personal för att tacka för läsåret och önskar varandra en fin sommar.

Istället för att som vanligt träffas på terrassen, följt av samling i aulan med tal, sång & nominering och avslutningsvis gemensam lunch, fick året avslutas via Google Meet.

Läsåret 2019-20 har varit väldigt speciellt, då vi tillsammans fått utforska nya vägar då ”vi lärt oss flyga samtidigt som vi lättar”. Vi kan dock konstatera att efter slutprov i både praktiska, kliniska och teoretiska ämnen genomförts så har vi landat. Vi har landat kanske inte på det exakta slutmålet som definierades innan coronapandenim men inte långt därifrån. Detta mycket tack vare det goda samarbetet som studenter tillsammans med lärare, handledare och personal uppvisat.

Ni är fantastiska, tack!

Läsåret 19-20 har studenter vid Naprapathögskolan utsett ”årets bästa”:

Lärare

1. Nidal Awad
  2. Jonas Gustrin
  3. Patrik Otteberg

1. Jonas Ravnager
  2. Anna Gunnarsson
  3. Calle Söderqvist

Administrativ personal

1. Sussi Berg
  2. Thilde Nodby
  3. Caroline Alstergren

Stort grattis till alla nominerade och de som erhållit ”bästa”! :)

Tack för läsåret 2019-20. Idag stänger Naprapathögskolan sina lokaler och öppnar igen den 17:e augusti. Nu kör vi sommarlov!

Kram och ta hand om er!