Thank You

Naprapathögskolan har fantastiska studenter!

TACK för att ni alltid uppvisar medmänsklig värme!
TACK för att ni är samarbetsvilliga och förstående!
TACK för att ni hörsammar oss i skolledning när vi gör vårt yttersta för att åstadkomma något bra!
TACK för att ni vill lösa problem på ett konstruktivt och kreativa sätt!
TACK för att ni uppvisar en professionell hållning!
TACK för att just ni är ni – ni är helt fantastiska!

De senaste två veckorna har varit mycket speciella då vi plötsligt ställts inför nya utmaningar. Det har krävts mycket nytänkande och kreativa lösningar. Men framför allt ett stort mått av samarbete. Då syftar jag inte endast på samarbetet inom ledningsgrupp och skolledning utan självfallet även med er studenter. Ni har på ett osannolikt fint sätt underlättat och visat förståelse för omställningen av verksamheten vid Naprapathögskolan. Ni har överöst oss med uppmuntran och gett massor av credd.

Stort tack även till de studenter som har anmält sig till att tjänstgöra som assisterande undersköterska vid Danderyds sjukhus. Några minuter efter att jag skickade ut den första intresseanmälan så började svaren att snabbt komma in. Det var med tårar i ögonen som jag följde de mailsvar som kom…! All hjälp behövs då svensk sjukvård nu genomgår sin största kris i modern tid. Jag är personligen övertygad om att tjänstgöringen kommer att bereda er erfarenheter för resten av era liv. Att alla inte har möjlighet att medverka har jag full förståelse för!

Ni har de absolut bästa förutsättningarna att bli enormt framgångsrika och uppskattade medarbetare inom hälso- och sjukvården!

Nu tar vi helg och ser till att ta lite extra hand om varandra!

Helène