Alumni

För att hålla kontakten med tidigare studenter, lärare, personal och andra  intresserade använder vi oss av LinkedIn for Education. Där finns en rad olika verktyg för att underlätta kommunikationen mellan alla naprapathögskolans intressenter.

Du kan även komma i kontakt med oss och håll dig uppdaterad om vad som händer på Naprapathögskolan genom att följa oss i sociala medier.

• Naprapathögskolan på Instagram

Naprapathögskolan på Instagram är till för alla tidigare, nuvarande och blivande naprapatstudenter med löpande information, bilder och nyheter från Naprapathögskolan.

• Naprapathögskolan på Facebook

Naprapathögskolan på Facebook är en öppen sida för alla tidigare, nuvarande och blivande naprapatstudenter med löpande information och nyheter från Naprapathögskolan.

• Naprapathögskolan på LinkedIn for Education

Här kan du diskutera med naprapathögskolans nuvarande  och tidigare studenter, få nyheter och tips, hitta gamla klasskompisar och knyta värdefulla kontakter för arbetslivet.

Ett annat sätt för oss på Naprapathögskolan att hålla kontakt med våra tidigare studenter är genom de nordiska yrkesförbunden; svenska, norska och finska naprapatförbundet. Yrkesförbunden, som organiserar i stort sett alla yrkesverksamma naprapater, har nyhetsbrev där vi från Naprapathögskolans sida har möjlighet att nå ut med information. Här kan du läsa mer om respektive yrkesförbund.