Sommaravslutning

Idag firar vi sommaravslutning för samtliga studenter vid Naprapathögskolan samt att klass DN53 har tagit examen.
Känns skönt att kunna konstatera att läsåret varit fyllt med massor av utmaningar men att vi på ett nästan mirakulöst sätt kunna hantera det flesta av dem. Hela tiden har vi försökt att påminnas om att vi inte varit ensamma i den totala förändringen som hela världen genomgått.

Jag vill utbringa ett stort och varmt T A C K till alla, både studenter och personal/lärare, som har hållit ut och kämpat på under läsåret! Nu förtjänar vi sommarlov! Vi ser med stor tillförsikt fram emot ett nytt läsår, som säkerligen fortsatt kommer vara annorlunda men förhoppningsvis ”annorlunda bra”. För det är ju självklart så att vi har lärt oss enormt mycket under pandemitiden och det ska vi ta tillvara på och omsätta till något ”annorlunda bra”.

Dessutom vill jag gratulera er som av studenter blivit framröstade enligt följande:

Årets administrativa person:

• Patrik Otteberg, Klinik- och Administrativ chef
  • Sussi Berg, Kanslipersonal
  • Thilde Nodby, Klinikpersonal
Årets handledare:
  • Anna Gunnarsson, leg. naprapat, handledare
  • Jonas Ravnanger, leg. naprapat, handledare
  • Patrik Otteberg, leg. naprapat, handledare
Årets lärare:
  • Nidal Awad, leg. naparapat, anställd lärare inom manipulationstekniker
  • Jonas Ravnanger, leg. naparapat, konsultlärare inom idrottsmedicin
  • Jonas Gustrin, leg. naparapat, konsultlärare inom mjukdelstekniker

Stort grattis till er alla!

Glad sommar, ta hand om er och njut av ledigheten!