• Vidare­utbildning

Skräddarsydda utbildningar för naprapater, kiropraktorer och fysioterapeuter.

Målsättning

Naprapathögskolans vidareutbildningar har målsättningen att utveckla kompetensen hos de grupper inom svensk hälso- och sjukvård som arbetar inom manuell terapi.

Genom att skräddarsy våra vidareutbildningar för yrkesverksamma terapeuter utgår vi från en redan hög kunskapsnivå. Det gör att vi kan erbjuda komprimerade kurser med hög kvalitet till mycket förmånliga priser.

Kvalitetssäkring

Naprapathögskolan arbetar med både intern och extern kvalitetssäkring av våra vidareutbildningar. För våra licensgrundande utbildningar arbetar vi dessutom med FRISK  – Almega Friskvårdsföretagen och med EuropeActive och EREPS – European Register of Exercise Professionals.

Personlig tränare PT EQF4

En skräddarsydd utbildning för naprapater, kiropraktorer och fysioterapeuter vilket gör att vi kan utgå från en redan hög kunskapsnivå. Det gör att vi kan erbjuda en komprimerad utbildning med hög kvalitet till en mycket förmånlig kostnad.

Inom vilket område vill du vidareutbilda dig?

Skicka oss dina synpunkter på info@nph.se