En helt ny kurs under 4 dagar i ungdomsträning där forskning och 30+ års erfarenhet tillsammans utgör grunden för en djupgående diskussion i teori och praktik om ungdomars återgång till spel vid skada, prestationsträning och utveckling!

För vem?

Efter kursen

Kursinnehåll

Modul 1 (teori 75%, Praktik 25%)

Modul 11

Plats: Naprapathögskolan, Kräftriket 23 A, Stockholm
Datum: 6-7/12-2024, 10-11/1-2025
Omfattning: 4 dagar, 09.00-16.00 (lunch 12-13)
Kursansvarig: Fredrik Johansson
Föreläsare: Fredrik Johansson
Förberedande: Inspelad föreläsning som ses närsomhelst innan första kurshelgen (tidsåtgång ca 45 min)
Antal deltagare: 20 st
Pris: 9.000 kr exkl. moms (11.250 inkl. moms)

Vid frågor angående kursen kontakta linda.ladenstedt@nph.se

Föreläsare

Exempel på frågeställningar som diskuteras

Anmälan och betalning

Anmäl dig genom att köpa kursen nedan.
För eventuella frågor kring betalning kontakta; anette.nilsson@nph.se

KÖP

Köp & bekräftelse: Efter betalningen erhåller du ett kvitto till din mail vilket är en bekräftelse på att betalningen gått igenom och att du är anmäld till kursen.

Avbokning: För avbokning gäller att den som bokar av senast 15 dagar före kursstart får pengarna tillbaka minus en expeditionsavgift om 300 kr. Vid avbokning senare än 15 dagar före kursstart debiteras hela kursavgiften. Vid avbokning till följd av sjukdom som kan styrkas med läkarintyg betalas hela beloppet tillbaka.

Inställd kurs: Om kursen ställs in på grund av sjukdom eller annan oförutsedd händelse utom vår kontroll erbjuder vi anmälda deltagare att gå kursen vid ett senare tillfälle. Om deltagaren inte vill det så betalas hela beloppet tillbaka.
* Om mindre än 10 anmälda har Naprapathögskolan rätt att ställa in kursen.