Massage

Massage 200 kr – Nu även på lördagar!

Nu kan du boka massage på Naprapathögskolans klinik även på lördagar! Ett besök kostar endast 200 kr. Boka tid  Online genom att följa länken och välja ”Massage: Medicinskt Kursforum”. Vardagar kan du även boka tid på telefon 08-31 19 19.

Massagebehandling på lördagar utförs av studenter från Medicinskt Kursforum. Medicinskt Kursforum är en yrkeshögskola (YH) inom manuella terapier som utbildar skickliga yrkesmassörer i direkt samverkan med arbetsmarknaden.

Naprapathögskolans klinik ligger på Observatoriegatan 17 vid Odenplan i centrala Stockholm och ett besök kostar endast 200 kr. Här hittar du mer information som kan vara bra att känna till inför ditt besök och här hittar du vägbeskrivning till Naprapathögskolans klinik på Google Maps.